Veelgestelde vragen


Veel informatie vindt u bij de FAQ onderaan deze pagina. Staat uw vraag er niet bij dan kunt u altijd contact opnemen met ons callcenter. Ons callcenter is 24/7 bereikbaar via 070 390 77 22.

U kunt u vragen ook per e-mail stellen: info@htmc.nl. Binnen 24 uur ontvangt u een antwoord.


Zijn huisdieren toegestaan in de taxi?

In bijna alle taxi’s zijn huisdieren toegestaan, echter u dient bij uw reservering melding te maken met wat voor huisdier u reist.

Kan ik in de taxi met creditcard of pin betalen?

In bijna alle taxi’s kunt u met zowel creditcard als met pin betalen. Aangezien nog niet iedere taxi is voorzien van de noodzakelijke apparatuur dient u dit aan te geven tijdens uw reservering.

Hoe lang moet ik wachten op een taxi?

Binnen de regio Haaglanden streven wij erna om binnen 10 minuten een taxi bij u voor de deur te krijgen. Uiteraard kan het op drukke dagen en spitstijden voorkomen dat het met een paar minuten uitloopt.

Ik heb iets in de taxi laten liggen, wat nu?

Wanneer u iets bent verloren of vergeten en u niet zeker weet of u het in de taxi heeft laten liggen, bel dan zo spoedig mogelijk naar ons callcenter 070 390 77 22. Wij kunnen u hierbij alleen van dienst zijn  indien u de taxi telefonisch bij ons heeft gereserveerd.

Hoeveel personen kunnen er maximaal in een taxi?

De meeste taxi’s zijn ingericht voor vervoer t/m 4 personen buiten de chauffeur om. Tevens hebben wij buiten de luxe Sedans ook zeer comfortabele luxe bussen rondrijden voor vervoer van groepen vanaf 5 t/m 8 personen.

Is rolstoelvervoer mogelijk?

Wanneer u een inklapbare rolstoel heeft, die in de bagageruimte van een taxi past en u kunt zelfstandig in de taxi stappen dan is rolstoelvervoer mogelijk bij ons. Zittend in een rolstoel of liggend vervoer is helaas niet mogelijk.